Situationen vedrørende COVID-19 pandemien

COMM2IG opererer i en branche, hvor produkterne indirekte og direkte er nødvendige for aktiviteten i samfundet. Vores samfundsansvar og ikke mindst hensynet til vores kunders drift bevirker, at COMM2IG fortsat rådgiver kunder, leverer varer, ekspederer ordrer og opretholder et tilstrækkeligt beredskab. 

Vi følger de gældende anbefalinger
Vi følger naturligvis udviklingen tæt og følger myndighedernes gældende anbefalinger. Alle medarbejdere er nøje instrueret og arbejder om muligt hjemmefra. Særligt for vores konsulenter, interne som eksterne, har vi en tæt dialog for at sikre, at de konstant er opdaterede omkring anbefalingerne – både fra myndighederne og konkrete kunders særlige retningslinjer.

Situationen betyder også, at vi har instrueret alle medarbejdere til at suspendere fysiske møder, for i stedet at bruge Microsoft Teams og Skype for Business.

På vores lager foregår al aktivitet efter yderst skærpede retningslinjer: Alle indleveringer og udleveringer af varer sker udenfor lager-porten og med brug af håndsprit og god afstand mellem chauffør og lagermedarbejder.

Tæt dialog med leverandører og kunder
Vi er i løbende dialog med producenter/leverandører mht. leverance-situationen. I fald vi ser tegn på udfordringer, kommunikerer vi dette ASAP til alle kunder.

Har du brug for at komme i kontakt med os uden for normal åbningstid, kan du forvente at få svar samme dag, hvis du udfylder nedenstående kontaktformular eller skriver til info@comm2ig.dk inden kl. 23.00.

COMM2IG er en velkonsolideret virksomhed, som har eksisteret i mere end 20 år.

For English press here.

Kontakt os

Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt