Drift og service. All inclusive.
COMM2IG As-a-Service-løsninger baseres på et tæt samarbejde mellem dig og os. Med udgangspunkt i en tæt dialog og sparring definerer vi sammen formålet med løsningen og succeskriterierne forretningsmæssigt såvel som teknisk. Vi aftaler, hvilke produkter og services der indgår. For services aftales det ønskede serviceniveau. Den samlede løsning dokumenteres. Drift og opstart testes, og kvaliteten i løsningen tilsikres. Efter driftstart er fokus på både den daglige leverance samt den løbende videreudvikling og optimering af løsningen.
Alle aftaler er opbygget, så de løbende kan tilpasses. Du får den nødvendige fleksibilitet. Nye services kan tilføjes. Services, der ikke længere giver værdi, kan fjernes. Aftalte serviceniveauer kan ændres. Leverance til nye lokationer kan inkluderes. As-a-Service-løsningen er baseret på best practices – mange års erfaring med leverance af tilsvarende løsninger.
Jeres it-infrastruktur skal leveres og fungere som aftalt. Løsningerne, vi tilbyder, er inden for følgende områder: Indkøb, klargøring, logistik, drift, vedligehold, service og support, lifecycle management samt service management.
Hardware service og supportaftaler
COMM2IG tilbyder Hardware Service og supportaftaler for servere, storage og netværksudstyr. Inkluderet er reservedele, kørsel og onsite reparation. SLA kan aftales fra ”4 timer onsite”. Kunden får 24/7 adgang til dansktalende servicedesk. Løsningen tilbydes på tværs af producenter, globalt eller Danmark, for både eksisterende og nyt udstyr. Kan også leveres til udstyr, hvor producentgarantien er udløbet.
Planlagte onsite opgaver
Vi tilbyder at levere konsulenter til alle typer planlagte onsite it-opgaver – globalt. Opgaverne kan være alt fra ”Nedtag en gammel server, og opsæt en ny i Rom” til ”lej en mand i 5 måneder i Sydney” eller ”Nedtag 10 Pc’er i Vejle, og flyt dem til Hobro”. Konsulenter er tilgængelige på mange forskellige kompetenceniveauer.
Hands-on opgaver på alle typer klienter
Vi tilbyder at levere planlagte opgaver på PC, Mac og tablets – onsite på lokationer i Norden. Prækonfiguration, logistik, udlevering, opsætning, nedtagning, planlagt vedligehold og recycling. Opgaverne kan være enkeltstående opgaver eller store projekter. To eksempler kan være ”klargør 100 Pc’er i København” eller ”Nedtag 5.000 gamle enheder, og opsæt 5.000 nye på 80 lokationer i Norden”.
Work Around – Lad COMM2IG levere klient arbejdspladser
Med udgangspunkt i en tæt dialog og sparring definerer vi sammen behov og krav til PC-arbejdspladsen. COMM2IG udarbejder en samlet løsning – som er tilpasset den enkelte kunde. Kunden får en PC-arbejdsplads stillet til rådighed til en fast pris per måned – alt inklusive. Kontakt COMM2IG, og aftal et inspirationsmøde, hvor vi gennemgår mulighederne og drøfter forløbet.
Relevante rammeaftaler
Er du offentlig kunde, har du mulighed for at købe ind på SKI 02.02 Computere
Serviceaftale på 4.000 tablets hjælper Sundhedsforvaltningen i Købenshavns Kommune med at fokusere på borgerne.
—
Vil du vide mere?
—
Søren Thorhauge
Business Manager
—
+45 31 38 00 31
Send e-mail
Jeg vil gerne kontaktes
Vi gør dig opmærksom på, at COMM2IG opbevarer dine data i 365 dage hvorefter disse data bortskaffes automatisk, såfremt at disse forbliver på en inaktiv liste. Du kan læse mere om COMM2IGs persondatapolitik her.