Værdifuld support af jeres IT-løsninger

Hos COMM2IG får du en Service Desk, der vokser i takt med behovet fra din virksomhed

Med en service desk hos COMM2IG får du adgang til vores dygtige IT-supportere, som brænder for IT.

Et højt fagligt niveau kombineret med en bred vifte af IT-kompetencer, sikrer dig og dine kollegaer en kompetent one point of contact for alle jeres IT-løsninger, uanset hvilke platforme I måtte benytte.

Alle supportsager håndteres og dokumenteres i vores ITSM system, hvor du som kunde har adgang til alle supportsager. Vores dansk- og engelsktalende service desk er åben i alle ugens hverdage mellem kl. 8:00 og 16:30. Dog kan åbningstiden tilpasses alt afhængig af jeres virksomhedsbehov inkl. on-site support.

Der er flere årsager til at du bør overveje at outsource jeres service desk:

  • Fleksibel og skalérbar løsning alt afhængig af behov
  • Adgang til dygtige specialister med tværfaglige IT-kompetencer
  • Budgetsikkerhed med en fast månedlig ydelse

Vi supporterer og drifter en bred vifte af produkter og services både remote og on-site:

  • Operativsystemer såsom macOS, Windows, Android og iOS
  • Microsoft Cloud Services, herunder 365, Defender, Intune, Autopilot & MFA
  • Sikkerhedsløsninger såsom Fortinet, Sophos, Admin By Request & Entrust
  • Firewalls, Switche, Access Points & End Points
  • Adminsitrationsværktøjer til Apple-enheder herunder Jamf og Mosyle

Vil du vide mere?


Amar Omercajic
IT-chef


+45 40 40 89 74
Send e-mail

Vi understøtter og supportere også jeres Apple-enheder

Læs mere