Siden er under opbygning!

Et totalkoncept, der styrker både virksomhed og medarbejdere

Håndteringen af smartphones i en virksomhed kan hurtigt blive en uoverskuelig opgave for IT-afdelingen. De mange omfattende og administrative opgaver, fx indkøb, intern kommunikation, drift og support, fratager værdifulde ressourcer fra virksomhedens afdelinger.

Fremover kan håndteringen at smartphones automatiseres i forskellige processer, som du selv kan skræddersy til virksomhedens behov. De automatiserede processer kalder vi for Life Cycle Management, som omfatter services såsom levering, teknisk implementering, support og miljørigtig genanvendelse.


En garanteret lettelse for enhver IT-afdeling.

Flere ansatte har i dag en betalt arbejdstelefon og en privatejet smartphone. Med COMM2IGs Drift af Smartphones, åbner du op for at dine ansatte selv kan vælge deres egen arbejdstelefon, som også kan bruges privat.

Og ved at kombinere økonomien fra en arbejdstelefon og en privatejet smartphone, giver det en bruger- og skattemæssig fordel for dine ansatte.

Med 'Drift af Smartphones' vælger du selv hvilke elementer som skal indgå i Life Cycle Management-løsningen.

Giv dine ansatte muligheden for selv at vælge deres arbejdstelefon

OPLEV SORTIMENT

Book en uforpligtende samtale med vores specialister,
og bliv klogere på dine muligheder

Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt

Persondatapolitik

Påkrævet felt
Påkrævet felt


Har du spørgsmål?


Bodil Osberg
Business Manager


bos@comm2ig.dk
+45 60 43 39 58

i samarbejde med