Siden er under opbygning!

Et totalkoncept, der styrker både virksomhed og medarbejdere

Håndteringen af smartphones i en virksomhed kan hurtigt blive en uoverskuelig opgave for IT-afdelingen. De mange omfattende og administrative opgaver, fx indkøb, intern kommunikation, drift og support, fratager værdifulde ressourcer fra virksomhedens afdelinger.

Fremover kan håndteringen at smartphones automatiseres i forskellige processer, som du selv kan skræddersy til virksomhedens behov. De automatiserede processer kalder vi for Life Cycle Management, som omfatter services såsom levering, teknisk implementering, support og miljørigtig genanvendelse.


En garanteret lettelse for enhver IT-afdeling.

Flere ansatte har i dag en betalt arbejdstelefon og en privatejet smartphone. Med COMM2IGs Drift af Smartphones, åbner du op for at dine ansatte selv kan vælge deres egen arbejdstelefon, som også kan bruges privat.

Og ved at kombinere økonomien fra en arbejdstelefon og en privatejet smartphone, giver det en bruger- og skattemæssig fordel for dine ansatte.

Med 'Drift af Smartphones' vælger du selv hvilke elementer som skal indgå i Life Cycle Management-løsningen

Enrollment af arbejdstelefoner

Ved udleveringen af nye arbejdstelefoner, bør den enkelte ansatte ikke selv bruge tid på at installere og konfigurere alle virksomhedsrelaterede applikationer manuelt. En arbejdstelefon bør være klar Out-of-the-Box, når den ansatte logger ind med sine virksomhedsoplysninger.

Opsætning og drift af MDM-løsning

Mobile Device Management (MDM) er et vigtig redskab i administrationen af mobile enheder i en organisation. Hos COMM2IG har vi højt certificerede eksperter, som kan hjælpe jer med at få styr på arbejdstelefonerne.

Finansiering og retur-optioner

Med en operationel finansieringsløsning mindsker du behovet for likviditet. Vi kan indregne restværdien på teknologien og dermed sænkes investeringen. Vi kan lave fleksible aftaler, hvor antal og løbetid tilpasses efter behov.

Valg af sortiment

Giv den ansatte mulighed for selv at vælge deres arbejdstelefon på et aftalt sortiment. Smartphone-sortimentet tager udgangspunkt i at virksomheden udleverer en standard arbejdstelefon til de ansatte inkl. support, garanti og forsikring til en aftalt værdi og periode. Vælger den ansatte en anden variant, får den ansatte tilskuddet svarende til værdien af standard arbejdstelefonen og bliver trukket restværdien i lønnen før skat.

Frikøb af arbejdstelefon

Med ‘Drift af Smartphones’ kan du give dine ansatte mulighed for at købe deres arbejdstelefon fri til privatbrug efter endt aftaleforløb til en fordelagtig pris. Frikøb af arbejdstelefoner kan også indgå ved eksempelvis ansættelsesophør.

Udvidet garanti og all-risk forsikring

Der er udvidet garanti og all-risk forsikring inkluderet i ‘Drift af Smartphones’. Hardwarereparationer og forsikringssager udføres omkostningsfrit af autoriserede servicepartnere i hele aftaleperioden for arbejdstelefonerne.

Vi hjælper dine ansatte med at passe godt på deres arbejdstelefoner. Alle smartphones bliver derfor udleveret med PanzerGlass.

Miljøvenlig recycling

Der kommer et tidspunkt, hvor arbejdstelefoner bliver for udtjente, og her kan du garanteres en miljøvenlig recycling af dit brugte udstyr. COMM2IG tager samtidig hånd om sikker ISO-certificeret datasletning af arbejdstelefoner.

Giv dine ansatte muligheden for selv at vælge deres arbejdstelefon

OPLEV SORTIMENT

Book en uforpligtende samtale med vores specialister,
og bliv klogere på dine muligheder

Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt

Persondatapolitik

Påkrævet felt
Påkrævet felt


Har du spørgsmål?


Bodil Osberg
Business Manager


bos@comm2ig.dk
+45 60 43 39 58

i samarbejde med