AppleCare OS Support

Til organisationer som behøver mere support, AppleCare OS Support giver IT afdelingen adgang til telefon- og email-support:

  • Indkøbes for et år ad gangen
  • Telefon- og email-support til IT afdelinger
  • Vælg mellem tre niveauer af support
  • Op til 24/7 dækning
  • Cross-platform integrationssupport inklusiv MDM og Active Directory
  • Support til iOS, macOS og Apple software

 

Alle AppleCare OS Support planer indeholde AppleCare Help Desk Support, en årlig teknisk support-plan som dækker et ubegrænset antal af support-hændelser til fejlfinding på Apple-baserede løsninger.

AppleCare+ for Mac

Kun Apple kan tilbyde verdensklasses-reparation og -support på den komplette løsning – hardware, operativsystem, iLife og iWork.

Til kunder der ønsker en bedre sikkerhed for deres Apple-investering med reparation og support på den komplette løsning – hardware, operativsystem, iLife og iWork:

  • Tre års reparation og support
  • Dækker Mac, macOS, iCloud og Apple apps
  • “Onsite” til stationære, “indsendes” til bærbare, og “carry-in” til alle
  • Op til to hændelser af udefrakommende skader (hver hændelse underlagt et service-gebyr)
  • 24/7 prioriteret adgang til Apple Support

 

 

AppleCare Protection Plan er en fortrinlig værdi, særligt når der tages i betragtning at omkostningen ved en udenfor-garantien reparation formentlig overstiger hvad der bliver betalt for planen. Udover en sikring mod uforudsete reparationsomkostninger, kan AppleCare Protection Plan hjælpe med at reducere nedetid og supportomkostninger ifm. fejlfinding på software og systemnedbrud.

Køb AppleCare Protection Plan sammen med din nye Mac for at få de fulde fordele som dækningen i planen giver. Intet andet reparations- og support-program kan give fred i sindet for så lille en investering.

AppleCare til Enterprise

Priority onsite service og 24/7 support sikrer høj produktivitet hos Jeres medarbejdere. AppleCare for Enterprise kan tilkøbes til alle Jeres Apple enheder og tilbyder en fleksibel service-plan, prioriteret onsite service og hurtig “next business day” hardware reparation eller udskfitning, – både lokalt i Danmark og globalt i mange lande.

Sammen med support til Jeres IT afdeling og Jeres slutbrugere i op til 4 år er AppleCare for Enterprise en stærk serviceplan, der sikrer fuld effektivitet fra dag 1!

Hardware reparation og udskiftning
Reparation eller udskiftning af op til 10% af iOS enheder eller reparation op til 4% af Mac computere uanset årsag.

Global onsite hardware service
Onsite servicering af alle forsikrede Apple enheder så hurtigt som næste arbejdsdag.

Support for slutbrugere
24/7 prioriteret adgang til Apple Support for slutbrugere. Support i lokalt sprog i arbejdstimer.

Support på IT afdelingsniveau
Inkluderer én enterprise-level supportsag om året. 24/7, en-times responstid for P1 udfordringer. Mobile device management (MDM), sikkerhed and deployment teknologier. Adgang til AppleCare Enterprise Portal med mulighed for oprettelse af sag og sagshistorik.

AppleCare for Enterprise er tilgængelig i volumebaserede niveauer startende fra 200, 1000 og 5000 forsikrede enheder.
Reparation af enheder eller udskiftning satser kan bruges til alt undtagen ved tyverier eller bortkomst.
AppleCare for Enterprise til tilføjes til tidligere købte kvalificerede Apple enheder
Ekstra IT support er muligt ved køb af AppleCare OS Support.


Vil du vide mere?


Thomas Bach Piekut
Solution Advisor, Apple


+45 88 41 87 17
Send e-mail