Vi samarbejder med offentlige og private indkøbere om udbud, anskaffelser og indkøbsaftaler.

Vi besvarer offentlige og private udbud, og vi hjælper med at skabe overblik over anskaffelsesmuligheder.

COMM2IG har mange års erfaring med at besvare offentlige og private udbud samt at sikre levering under aftalerne. Disse dækker en lang række områder inden for IT-infrastruktur; herunder hardware, software og konsulenter.

Vi er repræsenteret bredt på rammeaftaler, som benyttes af offentlige kunder, der er underlagt EU´s udbudsdirektiv. Fordelen ved at anvende disse aftaler er, at man ikke skal gennemføre et EU-udbud, som kan være en både lang og dyr proces.

Aftalerne med SKI og Moderniseringsstyrelsen har nemlig allerede været konkurrenceudsat. Det gør anskaffelsesprocessen nem, overskuelig og billigere end at gennemføre eget EU-udbud.

Måden, man anvender rammekontrakterne på, er forskellig fra aftale til aftale. En del produkter og ydelser kan anskaffes på forskellige SKI-aftaler på forskellige vilkår. Anskaffelsen på de enkelte aftaler varierer mellem direkte tildelinger – enten ved frit valg på enkeltleverandøraftaler eller via økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftaler med flere aktører.

Udbudsbesvarelse

COMM2IG’s erfaring med besvarelse af udbud er interessant for virksomheder og organisationer på udkig efter tilbudsgivere inden for IT-infrastruktur. Vores kontraktafdeling er forankringspunktet for besvarelse af alle udbud og strukturerede anskaffelser. Her samles al udbudsrelevant information som eksempelvis dokumentation vedrørende miljø, menneskerettigheder, certificeringer, kvalitet og processer.

Rådgivning om anskaffelse

COMM2IG bistår gerne offentlige og private virksomheder i anskaffelsesfasen med eksempelvis udarbejdelse af udbudsmaterialer samt trykprøvning af kravspecifikationen i forhold markedsvilkår og løsningstilgængelighed. For offentlige virksomheder kan vi også oplyse om rammeaftalernes forskellige vilkår og mulighederne deri.

Rammeaftaler

Som offentlig kunde hos COMM2IG har du mulighed for at købe ind på følgende rammeaftaler fra SKI og Moderniseringsstyrelsen.


SKI-aftaler

  • 02.02 Computere.
    Aftalen indeholder stationære, bærbare, all in one, håndholdte og tynde klienter. (Træder i kraft den 26. oktober)
    Læs mere
  • 02.07 Kommunikationsudstyr- og løsninger.
    Aftalen indeholder kommunikations- og netværksudstyr, it-sikkerhed, datacenterteknologi, tilbehør og tilknyttede ydelser.
    Læs mere
  • 50.43 Tablets.
    Aftalen indeholder tablets til Apple iOS, Google Android og Microsoft Windows.
    Læs mere
  • 02.22 It-driftskapacitet.
    Aftalen dækker størstedelen af offentlige kunders behov for it-driftskapacitet.
    Læs mere


Aftaler med Moderniseringsstyrelsen

  • Netværkskomponenter.
    Aftalen indeholder netværkskomponenter, tilbehør og tilknyttede serviceydelser.
    Læs mere
  • Computere.
    Aftalen indeholder stationære og bærbare computere, tilbehør og tilknyttede serviceydelser.
    Læs mere
  • Server.
    Aftalen indeholder servere, tilhørende storageløsninger, tilbehør og tilknyttede tjenesteydelser.
    Læs mere
  • Storage.
    Aftalen indeholder storageløsninger, tilbehør og tilknyttede tjenesteydelser.
    Læs mere

ST

Indkøb på SKI 50.43 Tablets

Læs mere

SC

Indkøb på SKI 02.02 Computere

Læs mere

SD

Indkøb på SKI 02.22 It-driftskapacitet

Læs mere

Samarbejdspartnere

Effektiv rådgivning gav stor besparelse på nyt skolenetværk

Se case


Vil du vide mere?


Martin Frei
Bid Manager


+45 53 39 40 99
mafr@comm2ig.dk

Jeg vil gerne kontaktes

Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt