P-Secure automatiserer jeres baggrundstjek og reducerer tiden fra dage til minutter
Imødekom NIS2-kravene i forbindelse med baggrundstjek
I en tid med stigende sikkerhedskrav og complianceudfordringer er det afgørende at sikre, at både medarbejdere og samarbejdspartnere lever op til gældende krav.
P-Secure er den innovative løsning, der automatiserer jeres baggrundstjek og reducerer tiden fra dage til minutter – med blot navn og email som startpunkt.
Hvorfor vælger virksomheder P-Secure?
Med P-Secure’s løsning til baggrundstjek, er du klar til at møde NIS2, der træder i kraft den 1. juli. Og du lever op til CER-kravene og er compliant med de nye krav på området i ISO 27001-2.
P-Secure er designet til at være brugervenlig, GDPR-compliant og fuldt integrerbart med eksisterende HR-systemer.
P-Secures baggrundstjek sikrer, at virksomheder træffer informerede beslutninger baseret på pålidelige data, samtidig med at personoplysninger behandles sikkert og i overensstemmelse med lovgivningen.
Og fra kontraktindgåelse går der kun få dage, før I kan være i gang med at løsningen!
Tre forskellige prispakker
Med P-Secure, er baggrundsscreeninger ikke længere dyre og tidskrævende. Alt efter nødvendige screeningskriterier for din organisation findes der tre pakker, hvor den billigste begynder ved 575 kr./md. for 10 basistjek om året.
Automatiseret, sikker og brugervenlig screeningproces i fem simple trin
Med P-Secure får I en gennemtestet proces, der automatisk sikrer pålidelige baggrundstjek hver gang.
Fra første klik til den endelige rapport guides I gennem en intuitiv proces, der eliminerer manuelle opgaver og sikrer høj kvalitet.
Automatiseret, sikker og brugervenlig screeningproces i fem simple trin
- 1. Opret baggrundstjek
Virksomheden vælger screeningstype og
indtaster navn og email på kandidaten.- 2. Login og samtykke
Kandidaten modtager et unikt link og giver samtykke til baggrundstjek via MitID.
- 3. Dataindsamling
P-Secure systemet analyserer og sammenholder data fra verificerede kilder.
- 4. Screeningsresultater
Brugervenlige resultater med handlinger, hvis der kræves yderligere opfølgning.
- 5. Vurdering og arkivering
Virksomheden kan godkende, afvise eller eksportere resultaterne til sit HR-system.