Vi samarbejder med InfoCare på supportsager for IT-udstyr købt på SKI 50.40
FEJLMELD UDSTYR HER
Proces ved fejlmelding
Når du fejlmelder dit udstyr hos InfoCare vil du modtage en bekræftelse på e-mail med et ticketnummer på din sag. Du modtager samtidigt en unik kode, som du efterfølgende kan bruge til at følge din sag.
Når InfoCare har modtaget reservedelen til dit udstyr vil du modtage en e-mail, som fortæller at sagen er givet til en tekniker, samt hvornår du kan forvente et servicebesøg. Såfremt tidspunktet ikke passer din kalender, kan du kontakte InfoCare på +45 70 12 44 00 og aftale en ny tid.
I tilfælde af at udstyret ombyttes (hvis det ikke skal repareres), får du tilsendt en ny enhed. Efter modtagelse, skal du returnere det defekte udstyr i den modtagne emballage, hvor der vil være returlabels til fragt inkl. instruktioner. Pas derfor godt på sedlerne, når du pakker det nye udstyr ud.
Når sagen er løst og kan lukkes, vil du modtage en e-mail med besked om hvad der er foretaget i sagen.
Produkter uden garanti
Er fejlen ikke dækket af garantien eller er garantien udløbet:
- Du kan oprette en fejlmelding på udstyret og vil modtage en henvendelse, hvis du selv kan afhjælpe fejlen.
- Hvis fejlen ikke kan afhjælpes, kan du indsende udstyret til InfoCare. Senest 5 arbejdsdage efter modtagelse vil du modtage en maksimal pris for reparation af udstyret.
- Såfremt du ønsker udstyret repareret, vil InfoCare reparere udstyret og sende det retur til dig.
- Såfremt du ikke ønsker udstyret repareret, sender InfoCare det straks retur til dig.
- For ovenstående betaler du et gebyr på 500 kr., som dækker udgifter til at diagnosticere udstyret, returforsendelse mv. Gebyret dækker ikke reparationsudgiften.
On-site garanti
Ved on-site garanti vil afhjælpning af fejl foretages på stedet, hvor udstyret er opstillet. Teknikeren skal have adgang til lokationen hvor udstyret er opstillet, meddel derfor på forhånd såfremt der kræves en sikkerhedsgodkendelse.
Såfremt udbedringen af fejlen ikke kan foretages på stedet, kan InfoCare anmode om at hjemtage udstyret til yderligere screening på værksted.
Alle reparationer under garantien er vederlagsfrie, og alle fejl på udstyret skal være afhjulpet indenfor 15 arbejdsdage.
Fejlmelding af udstyret anses for at være modtaget på den arbejdsdag, hvor udstyret bliver fejlmeldt. Såfremt fejlmeldingen er sket uden for åbningstiden for den tekniske support, anses fejlmeldingen for modtaget den næstfølgende arbejdsdag.
Carry-in garanti
Ved Carry-in garanti bliver udstyret repareret på et værksted. Inden udstyret sendes skal der oprettes en fejlmeldingssag hos InfoCare og udstyret skal mærkes tydeligt med det fremsendte sagsnummer.
Alle fejl på udstyret skal være afhjulpet indenfor 15 arbejdsdage.
Fejlmeldingen anses for at være modtaget på den arbejdsdag, hvor udstyret er InfoCare i hænde.
Efter endt reparation sendes udstyret retur og sagen lukkes.
i samarbejde med
—
Teknisk support er åben for henvendelser på arbejdsdage mellem kl. 8:00-16:00
—
+45 70 12 44 00
ski50.40@infocare.com