Service og support fra dem, der kender dine Apple-produkter bedst
AppleCare OS Support
Til organisationer som behøver mere support, AppleCare OS Support giver it-afdelingen adgang til telefon- og email-support:
- Indkøbes for et år ad gangen
- Telefon- og email-support til it-afdelinger
- Vælg mellem tre niveauer af support
- Op til 24/7 dækning
- Cross-platform integrationssupport inklusiv MDM og Active Directory
- Support til iOS, macOS og Apple software
Alle AppleCare OS Support-planer indeholder AppleCare Help Desk Support: En årlig teknisk support-plan som dækker et ubegrænset antal af support-hændelser til fejlfinding på Apple-baserede løsninger.
AppleCare for Enterprise
Priority onsite service og 24/7 support sikrer høj produktivitet hos jeres medarbejdere. AppleCare for Enterprise kan tilkøbes til alle jeres Apple enheder og tilbyder en fleksibel service-plan, prioriteret onsite service og hurtig “next business day” hardware reparation eller udskiftning, – både lokalt i Danmark og globalt i mange lande.
Sammen med support til jeres IT afdeling og jeres slutbrugere i op til 4 år, er AppleCare for Enterprise en stærk serviceplan, der sikrer fuld effektivitet fra dag ét.
- Reparation eller udskiftning af op til 10% af iOS enheder eller reparation på op til 4% af Mac computere uanset årsag.
- Onsite servicering af alle forsikrede Apple enheder så hurtigt som næste arbejdsdag.
- 24/7 prioriteret adgang til Apple Support for slutbrugere. Support i lokalt sprog i arbejdstiden.
- Inkluderer én enterprise-level supportsag om året. 24/7, en-times responstid for P1 udfordringer. Mobile device management (MDM), sikkerhed og deployment teknologier. Adgang til AppleCare Enterprise Portal med mulighed for oprettelse af sag og sagshistorik.
Vil du vide mere?
Bodil Osberg
+45 60 43 39 58
Vi gør dig opmærksom på, at Comm2ig opbevarer dine data i 365 dage hvorefter disse data bortskaffes automatisk, såfremt at disse forbliver på en inaktiv liste. Du kan læse mere om Comm2ig's persondatapolitik her.