Service og support fra dem, der kender dine Apple-produkter bedst.

  • AppleCare Help Desk Support
  • AppleCare OS Support
  • AppleCare for Enterprise

Læs mere på apples hjemmeside

AppleCare OS Support

Til organisationer som behøver mere support, AppleCare OS Support giver IT afdelingen adgang til telefon- og email-support:

  • Indkøbes for et år ad gangen
  • Telefon- og email-support til IT afdelinger
  • Vælg mellem tre niveauer af support
  • Op til 24/7 dækning
  • Cross-platform integrationssupport inklusiv MDM og Active Directory
  • Support til iOS, macOS og Apple software

Alle AppleCare OS Support-planer indeholder AppleCare Help Desk Support: En årlig teknisk support-plan som dækker et ubegrænset antal af support-hændelser til fejlfinding på Apple-baserede løsninger.

AppleCare til Enterprise

Priority onsite service og 24/7 support sikrer høj produktivitet hos jeres medarbejdere. AppleCare for Enterprise kan tilkøbes til alle jeres Apple enheder og tilbyder en fleksibel service-plan, prioriteret onsite service og hurtig “next business day” hardware reparation eller udskiftning, – både lokalt i Danmark og globalt i mange lande.

Sammen med support til jeres IT afdeling og jeres slutbrugere i op til 4 år, er AppleCare for Enterprise en stærk serviceplan, der sikrer fuld effektivitet fra dag ét.

  • Reparation eller udskiftning af op til 10% af iOS enheder eller reparation på op til 4% af Mac computere uanset årsag.
  • Onsite servicering af alle forsikrede Apple enheder så hurtigt som næste arbejdsdag.
  • 24/7 prioriteret adgang til Apple Support for slutbrugere. Support i lokalt sprog i arbejdstiden.
  • Inkluderer én enterprise-level supportsag om året. 24/7, en-times responstid for P1 udfordringer. Mobile device management (MDM), sikkerhed og deployment teknologier. Adgang til AppleCare Enterprise Portal med mulighed for oprettelse af sag og sagshistorik.

Læs mere på Apples egen hjemmeside.

AppleCare for Enterprise er tilgængelig i volumebaserede niveauer startende fra 200, 1000 og 5000 forsikrede enheder. Reparation af enheder eller udskiftning satser kan bruges til alt undtagen ved tyverier eller bortkomst. AppleCare for Enterprise til tilføjes til tidligere købte kvalificerede Apple enheder. Ekstra IT support er muligt ved køb af AppleCare OS Support.


Vil du vide mere?


Martin Salbæk
Solution Architect, Apple


+45 53 77 97 36
Send e-mail