Dispatcher med teknisk mindset, godt overblik og servicegen til COMM2IG i Kokkedal, Aarhus eller Svenstrup

Er du ambitiøs og vil du udfordres så er COMM2IG lige dig. Den seneste tid har COMM2IG oprustet på konsulenter, så vi mangler dig, der kan planlægge og bevare et overblik, samtidig med at du er teknisk stærk.

COMM2IG er blandt landets største totalleverandører af IT-løsninger til erhvervslivet herunder levering af hardware, AV-løsninger, cloudinfrastruktur, konsulentbistand m.v. Vi er ca. 150 ansatte med base i moderne kontorer i Kokkedal samt Aarhus og Aalborg. COMM2IG yder konsulentbistand til flere af landets største private og offentlige virksomheder, hvor kvalitet og høj service er en selvfølge.

Som vores nye Dispatcher med tilknytning til kontoret i enten Kokkedal, Aarhus eller Svenstrup, får du delvist ansvar for mange forskellige og spændende IT og AV-opgaver samt projekter, såvel interne som eksterne.

Det bliver din opgave at understøtte forretningsbehovet hos vores kunder i samarbejde med vores konsulenter, hvor du vil agere bindeleddet imellem vores konsulenter og kunden. Du vil sørge for at timerne og fakturering stemmer overens ud mod kunden, og sørge for at opgaverne bliver tildelt til den rette konsulent med de rette kompetencer.

For at få succes i rollen er du selvstændig, proaktiv og serviceminded. Du arbejder systematisk og struktureret med et godt overblik, og du trives i en afvekslende hverdag, en bred kontaktflade, samt til tider korte deadlines.

JOBBET

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Koordinering og planlægning af vores konsulenter
  • Tidsregistrering og fakturering i Business Central
  • Opdatering og vedligeholdelse af selskabets certificeringer
  • Bindeled imellem kunden og vores konsulenter – herunder projektledelse
  • Single Point Of Contact funktion for IT og AV-henvendelser

DINE KOMPETENCER

Vi forestiller os en loyal og ansvarsfuld person med et udpræget talent for struktur og overblik. Du er smilende, positiv og kommunikerer ubesværet og direkte med alle typer mennesker, og du har gode samarbejdsevner.

Du er rummelig, har en god situationsfornemmelse og er god til at fornemme, hvad der sker omkring dig. Det vigtigste for os er at du har det rigtige mindset, og viljen til at yde en indsats.

  • Det er en fordel at du er teknisk stærk
  • Du kan planlægge og har et godt overblik
  • Du har erfaring med Business Central
  • Du har erfaring fra en tilsvarende Dispatcher stilling
  • Du går positivt til værks og er indstillet på at samarbejde på tværs af organisationen og vores kunder
  • Du formår at sætte kunden og dennes behov i centrum
  • Du arbejder selvstændigt, nysgerrigt og opsøgende i forhold til opgaver
  • Du har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner og behersker dansk i skrift og tale
  • Du har erfaring med projekt koordinering

Vi tilbyder
  • Et spændende og lærerigt selvstændigt job i en dynamisk virksomhed
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • En uformel arbejdsplads i moderne kontorbygninger
  • Smilende og kompetente kollegaer
  • Sundhedsordning, personaleforening, sportslige aktiviteter, personalegoder m.v.

Praktiske informationer

Lyder stillingen interessant? Upload din ansøgning og CV via formularen nedenfor. Specificér i din ansøgning, om du ønsker tilknytning til vores kontor i Aarhus, Svenstrup eller Kokkedal

Vi ser frem til at læse hvem du er, hvorfor du søger og hvorfor vi skal vælge lige netop dig. Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Pernille Autrup Nedergaard på +45 32 26 70 42.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Send din ansøgning her

Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Upload her...
Billedet skal være i jpg- eller png-format (max 5 MB).
Upload her...
Du skal vedhæfte dit CV i Word- eller PDF-format.
Upload her...
Du skal vedhæfte din ansøgning i Word- eller PDF-format.
Påkrævet felt

Persondatapolitik

Påkrævet felt
Påkrævet felt

COMM2IG er ansvarlige for de data med henblik på personoplysninger, der indsamles og behandles i forbindelse med behandling af jobansøgningerne. COMM2IG behandler de oplysninger, herunder personoplysninger, som er indeholdt i din ansøgning og dit CV med henblik på at evaluere din ansøgning. Vi anbefaler, at din ansøgning ikke indbefatter følsomme personoplysninger, som fx oplysninger, der afslører racemæssig eller etnisk baggrund, religion, fagforeningsmedlemskab, seksualitet, helbredsoplysninger mv. Når du ansøger om at blive en del af COMM2IG, giver du dit samtykke til, at COMM2IG behandler din ansøgning, CV samt relevante bilag, forud for indgåelsen af et ansættelsesforhold.

Hvis du ikke tilbydes stillingen, opbevarer vi din ansøgning og eventuelle yderligere personoplysninger, der indsamles i forbindelse med rekrutteringsprocessen, i en periode på 6 måneder fra modtagelsen af din ansøgning. Dette gør vi, således du kan komme i betragtning til eventuelle fremtidige stillinger, som er relevante for din profil.

Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykke, som du har afgivet som led i ansøgningen eller i løbet af rekrutteringsprocessen. Tilbagekaldelse af et samtykke vil have virkning for den fremtidige behandling af dine personoplysninger. Hvis du ønsker at tilbagekalde et samtykke, kan du sende en mail til job@comm2ig.dk.

Har du spørgsmål til stillingen?


Pernille Autrup Nedergaard
Head of Customer Excellence


+45 32 26 70 42