AppleCare OS Support

Til organisationer som behøver mere support, AppleCare OS Support giver IT afdelingen adgang til telefon- og email-support:

  • Indkøbes for et år ad gangen
  • Telefon- og email-support til IT afdelinger
  • Vælg mellem tre niveauer af support
  • Op til 24/7 dækning
  • Cross-platform integrationssupport inklusiv MDM og Active Directory
  • Support til iOS, macOS og Apple software

 

Alle AppleCare OS Support planer indeholde AppleCare Help Desk Support, en årlig teknisk support-plan som dækker et ubegrænset antal af support-hændelser til fejlfinding på Apple-baserede løsninger.

AppleCare+ for Mac

Kun Apple kan tilbyde verdensklasses-reparation og -support på den komplette løsning – hardware, operativsystem, iLife og iWork.

Til kunder der ønsker en bedre sikkerhed for deres Apple-investering med reparation og support på den komplette løsning – hardware, operativsystem, iLife og iWork:

  • Tre års reparation og support
  • Dækker Mac, macOS, iCloud og Apple apps
  • “Onsite” til stationære, “indsendes” til bærbare, og “carry-in” til alle
  • Op til to hændelser af udefrakommende skader (hver hændelse underlagt et service-gebyr)
  • 24/7 prioriteret adgang til Apple Support

 

 

AppleCare Protection Plan er en fortrinlig værdi, særligt når der tages i betragtning at omkostningen ved en udenfor-garantien reparation formentlig overstiger hvad der bliver betalt for planen. Udover en sikring mod uforudsete reparationsomkostninger, kan AppleCare Protection Plan hjælpe med at reducere nedetid og supportomkostninger ifm. fejlfinding på software og systemnedbrud.

Køb AppleCare Protection Plan sammen med din nye Mac for at få de fulde fordele som dækningen i planen giver. Intet andet reparations- og support-program kan give fred i sindet for så lille en investering.

AppleCare til Enterprise

Til enteprises med behov for at reducere interne ressource til support, ved at lade Apple give den tekniske support til medarbejderne over telefonen, 24/7, med en-times responstid på top-prioritets-problemer.

  • AppleCare Account Manager
  • IT afdelings-support
  • Medarbejder-support
  • Onsite hardware service
  • Enhedserstatning

Programmet giver IT afdelings-niveau support til al Apple hardware og software, ligesom support til komplicerede deployment- og integrationsscenarier inklusiv MDM og Active Directory.

 

Det hele begynder med en AppleCare Account Manager – jeres personlige samarbejdspartner – som vil hjælpe med at gennemgå jeres IT infrastruktur, spore eventuelle problemer, og give en månedlig aktivitetsrapport på både supportkald og reparationer. I kan få onsite reparationsdækning på to til tre år fra hardware indkøbstidspunktet. Og IBM’s Global Technology Services, en verdensomspændende Apple Authorized Service Provider (Apple Autoriseret værksted), kan tilbyde onsite reparation indenfor næste hverdag.


Vil du vide mere?


Søren Theilgaard
Apple Technical Project Manager


+45 88 41 87 42
st@comm2ig.dk