AV koordinator, der elsker glade kunder og får tingene til at ske, Comm2ig Kokkedal

Har du kendskab til AV-branchen, er du serviceminded og har du ambitioner om at lykkes med det hele, så er Comm2ig lige noget for dig.

Comm2ig oplever enorm vækst og øget efterspørgsel på vores varer og ydelser. Derfor har vi rygende travlt, og skal bruge flere hænder. Hos Comm2ig har vi et uformelt arbejdsmiljø, og der er sjældent langt fra idé til handling.

Vi leder efter endnu en dygtig og motiveret kollega til at binde trådene sammen i vores organisation og hos kunderne. Du kommer til at indgå i et team på 16 personer, hvor der både er kørende teknikere, AV koordinatorer og Account- og Business Managere. Du kommer til at få ansvar for udvalgte AV kunder og deres installation samt håndtering af indkøbsordrer og følge disse til dørs. Du vil ligeledes skulle koordinere installation, booking af tekniker/installationer, samt udfærdige faktureringsgrundlag. Slutteligt vil dit arbejdsområde indeholde timeregnskab og rapportering samt besvare spørgsmål fra kunderne.

Du får mange kasketter på i rollen som AV salgskoordinator – derfor bør du trives i dette.


Hvem er du

Som menneske er du positiv og ansvarsbevidst – du arbejder selvstændigt og du sætter en ære i at yde god kundeservice, ligesom du samtidig er en god team-player. Du mestrer mange bolde i luften på en gang uden at tabe øje for kvaliteten. Vi forventer også, du bidrager aktivt til vores fællesskab og gode humør. Og så må du gerne finde it/AV interessant – gerne både hardware og software, da det er, hvad vi sælger.

I hverdagen vil du få daglig kontakt med både kunder og leverandører. Hos Comm2ig er livsnerven vores ordrebehandlingssystem, Business Central, og det er naturligvis en stor fordel hvis du har erfaring med netop Business Central. Herudover er du vant bruger af MS Office-pakken, og du er velformuleret i både skrift og tale.

Vi forestiller os, at du har erfaring fra it/AV-branchen, men det ikke et krav.


Om os

Vi er blandt Danmarks største leverandører af it-udstyr (herunder AV) til både det offentlige- og det private erhvervsliv. Vi yder vores kunder kompetent rådgivning samt hurtig og præcis service, da det er vores mål at være den mest seriøse og reelle samarbejdspartner inden for it-infrastruktur.

Hos Comm2ig lægger vi vægt på et højt engagement og en stærk motivation hos den enkelte medarbejder. Derfor udvikler vi hele tiden vores arbejdsmiljø, så Comm2ig forbliver en moderne, fleksibel og tryg arbejdsplads. Vi bor i Kokkedal. Vi har god frokostordning, moderne arbejdsredskaber og vi styrker vores sammenhold gennem fælles aktiviteter, kurser, seminarer, personaleforening, massage- og frugtordning m.v.

Praktiske informationer

Stillingen er en fuldtidsstilling til besættelse snarest muligt. Comm2ig tilbyder en lønpakke efter dine kvalifikationer. Hvis ovenstående lyder interessant, så send dit cv og en ansøgning, hvor du fortæller os hvem du er, hvorfor du søger, og hvorfor vi skal vælge lige netop dig. Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning hurtigst muligt. Har du specifikke spørgsmål til stillingen er du velkommen til at Teamleder Øst, Stine Barnekov på tlf: +45 88 41 87 61.

Din ansøgning og cv bedes du uploade via formularen herunder.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Upload her...
Billedet skal være i jpg- eller png-format (max 5 MB).
Upload her...
Du skal vedhæfte dit CV i Word- eller PDF-format.
Upload her...
Du skal vedhæfte din ansøgning i Word- eller PDF-format.
Påkrævet felt

Persondatapolitik

Påkrævet felt
Påkrævet felt


Spørgsmål til stillingen?


Stine Barnekov,
Salgskoordinator, Teamleder Øst


+45 88 41 87 61
stbj@comm2ig.dk