En AV-service uden afbrydelser

Velkommen til møderummet der virker.

Frigør ressourcer, og slip for administrative, manuelle opgaver og afbrydelser. Vi tilbyder drift- og serviceaftaler til din AV-løsning med alt inkluderet til en fast pris om måneden.

Hvem har ikke oplevet, at teknikken driller i et mødelokale. Deltagerne føler, at de spilder deres tid og bliver irriterede. Mødet får ikke kun en dårlig start. Det går også ofte ud over budskabet.

Vores møderumsløsninger tager altid udgangspunkt i brugervenlighed, kvalitet og funktionalitet. Med fokus på at skabe effektive møder og har vi sammensat en række professionelle løsninger til møderum. Jeres valg bliver nemt og overskueligt.

Er du usikker på, hvilken løsning du skal vælge til jeres mødelokaler, står vi klar med råd og vejledning. Vi ved, hvad der kræves af et professionelt mødelokale og giver gerne tilbud på levering og montering. Når du køber en løsning hos os, kan du være sikker på, at du får det, der kræves af et effektivt og professionelt AV-mødelokale.

Hardware og indkøb

Med en AV As-a-Service løsning definerer i selv hvilken hardware i måtte ønske. COMM2IG står selvfølgelig til rådighed med professionel vejledning, og eventuel prædefineret løsninger og udstyr.

Opsætning og installation

Vores uddannede teknikere udfører installationen, så du er sikker på at f.eks. mødelokalet er fuldstændig mødeklar. Ligeledes vil der være mulighed for vejledning og undervisning af udvalgte brugere.

Drift og on-site support af løsninger

Med forebyggende eftersyn minimerer vi nedetid. Eftersynet indeholder tjek af tilslutninger, opdatering af firmware, samt funktionstest af installationen m.m. Ved driftsfejl kan vores teknikere være på jeres adresse inden for normal arbejdstid i hverdage mellem kl. 08.00 – 16.00.

En grøn omstilling

Ved AV As-a-Service løsningen, sikrer i at jeres gamle AV udstyr bliver genanvendt på den rigtige måde, i det at vores samarbejdspartner er eksperter i genanvendelse af udtjent AV og IT udstyr.

Priser og omkostninger

Med en AV As-a-Service løsning betaler du en fast lav pris om måneden, som indbefatter anskaffelse, installation, service og eventuelt nedtagning. Aftaleperioden er 36 til 60 måneder. Efter endt aftaleperiode kan du uden ekstra omkostninger vælge at opgradere til en nyere version af dit udstyr.

Løsningseksempler

MØDELOKALE TIL 12 PERSONER

Med Polycom Group 310, får du en videokonferenceløsning i høj kvalitet, der passer til de fleste møderum.

Polycom Group 310 er en yderst attraktivt videokonference løsning, med et overskueligt og intuitivt brugerlayout. Løsningen er udført i det lækkert design og er optimeret til at passe ind til det traditionelle mødelokale med op til ca.12 deltagere.

Løsningen er platformsuafhængig og giver mulighed for bl.a. at ringe ind til Skype for Business møder. Løsningen er udstyret med et intuitivt Polycom touch panel, som gør det nemt for brugeren at starte et planlagt møde med ”One Touch Dial funktionen” direkte fra ”Join” knappen der vises i displayet.

Løsnignen indholder:

  • Samsung 65” QBN
  • Videosetup Polycom Group 310
  • Licenser
  • Konfiguration
  • Montage
  • As-a-Service


1.689 kr. pr. måned 
i 36 måneder

MØDELOKALE TIL SKYPE FOR BUSINESS / TEAMS

 

Løsningen er bygget på en Lenovo Hub 500, som er designet til mindre mødelokale setup.

Den består af et Logitech Meetup alle in one kamera, som gør det nemt og simplet at koble sig op på mødet.

Platformen er en Skype for Bussines/Teams platform, som er intuitiv og nem at bruge, for alle brugere. Nemt og enkelt.

Mødelokale er beregnet til 2-6 personer, men kan opgraderes med trådløs opkobling.

Løsningen indeholder:

  • Samsung 55 ”
  • Videosetup Lenovo Hub 500
  • Licenser
  • Konfiraguration
  • Montage
  • As-a-Service


1.600 kr. pr. måned 

i 36 måneder

i samarbejde med

Kontakt os

Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt

Untitled

Påkrævet felt


Vil du vide mere?


Jens Asp Thulstrup
Servicechef, AV


+45 20 87 75 52
jat@comm2ig.dk