Entrust Identity Essentials

Webinar om multifaktor godkendelse

En af de bedste måder at sikre virksomhedsinformationer mod hackerangreb er ved at implementere en to-faktor godkendelse (2FA) eller en multifaktor godkendelse (MFA).

De sidste måneders mange phishing angreb har vist, at det ikke er nok kun at have et brugernavn og en adgangskode.

Center for Cybersikkerhed, Digitalisteringsstyrelsen m.fl. anbefaler at implementerer en stærk brugervalidering i infrastrukturen. Og for statslige organisationer har det været et lovkrav siden 1. januar 2020, og det kan du læse mere om her.

Michael Gulløv fra Entrust og Nick Ibsen fra COMM2IG går i dybden med MFA-løsningen Identity Essentials (tidl. SMS Passcode) på to webinarer:

Entrust Identity Essentials
Få indblik i muligheder, opsætning og best practise for MFA-løsningen.

Onsdag den 8. september kl. 9:00-10:00

Entrust Identity As a Service
Få en teknisk gennemgang af udvalgte funktioner i Identity Essentials, der giver en bedre brugeroplevelse.

Tirsdag den 14. september kl. 9:00-10:00

Hvem bør deltage?

Webinarerne henvender sig til sikkerhedsansvarlige, CISO’er og IT-afdelinger mv., der gerne vil have en indsigt i hvordan man kan løfte sikkerheden omkring sine brugere i organisationen med en MFA-løsning.

Identity essentials

MFA-løsningen Identity Essentials giver mulighed for at beskytte adgangen til virksomhedens systemer med flere forskellige faktorer fx via fingeraftryk og geolokation. Entrust-løsningen lærer brugerens adfærd og løfter sikkerheden, uden at brugeren nødvendigvis mærker udfordringerne fra et højere sikkerhedsniveau.

Få indsigt i følgende på webinaret:

  • Muligheder med Entrust
  • Live demonstration
  • Implementering og best practice
  • ISO og NSIS Compliance
  • Forskelle mellem Microsoft og Entrust MFA-løsninger


Onsdag den 8. september kl. 9:00-10:00

BOOK PLADS

identity as a service

Dette webinar går mere i dybden med Entrust løsningerne på et højere teknisk niveau. Vi ser på nogle af de mange muligheder, som løsningen giver, for at gøre brugeroplevelsen let, men samtidig løfter sikkerheden.

Få indsigt i følgende på webinaret:

  • Password Reset
  • Secure Device Provisioning
  • Enterprise Gateway / Directories
  • Office 365 Cloud-Cloud beskyttelse via SAML
  • IntelliTrust Desktop Protection til Windows enheder med Offline Token Support.


Tirsdag den 14. september kl. 9:00-10:00

BOOK PLADS

Tilmeld dig her!

I COMM2IGs vilkår og betingelser for opbevaring og deling af persondata, gør vi opmærksom på, at COMM2IG forholder sig retten til at dele data med udvalgte samarbejdspartnere i forbindelse med det pågældende arrangement. Dine data, såfremt disse forbliver på en inaktiv liste, bliver derved opbevaret i vores database i op til et år inklusiv det løbende kvartal, hvorefter disse data bortskaffes. Webinaret vil blive optaget til fremtidig til brug, og alle personhenførbare data, der måtte fremgå af optagelserne, vil blive fjernet.


Har du spørgsmål?


Nick Ibsen
Solution Architect


niib@comm2ig.dk
+45 60 24 44 67

i samarbejde med